JAG LEVER!

Förlåt mina vänner. Jag vet att jag inte har inte skrivit här på ett tag, närmare bestämt en vecka. Har fått en hel del klagomål över det!
Ett driftstopp pågår. I min blogg. I mitt huvud. Ni får kanske vänja er vid att inlägg kommer synas mer sällan här. Eller inte, om jag får min inspiration tillbaka...

Har ni missat nått?

- Börjat skolan igen efter lovet. Gick dock bara tre dagar eftersom jag var sjuk.
- Shoppat på Center Syd två gånger. Balskor & jacka införskaffades.
- Pluggat & varit duktig.
- Ringt en massa viktiga samtal. Det ni!
- Tackat ja till ett sommarjobb jag inte vill ha.
- Sökt andra jobb som jag mycket hellre vill ha.
- Börjat längta mer till studenten & allt som hör den till.
- Fått uppdraget/äran att vara fotograf på min halvsyrras bröllop. Tufft!
- Hunnit glömma om det hänt nått annat viktigt/intressant/tråkigt.

Så, nu har ni lite bättre koll om vad som händer. Bra va?
 

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Inspirationen

Här är jag! Utnyttja mig.

2008-04-01 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0