Plugga is (the) shit.

Sitter & skriver på mitt & "A.O":s projektarbete som ska vara inlämnat på fredag - första omgången. Sista deadlinen är om två veckor, då ska aaaallt vara klart. Det är på runt 15 sidor just nu, vet inte om det är något bra eller dåligt, för jag vet nämligen inte om jag har lyckats skriva något vettigt eller om allt bara är skit. Jag skulle gissa på att det är lite både och, några vettiga punkter blandat med lite annat kasst.

Kul att redovisa allt det för 70 personer sen?
Nej, det tycker jag inte. Jag tycker att man borde fått välja om man vill framföra det muntligt eller skriftligt. Men icke. Nej, här ska man plågas & stå inför en folksamling där hälften faktiskt lyssnar med intresserad uppsyn, medan andra halvan totalt struntar i vad som händer & sitter & håller på med annat under tiden som man anstränger sig för att få till en bra redovisning när det är något av det värsta man vet. Typ.
Det är inget roligt, men det är något man måste göra. Det fixar vi!


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0