Två veckor sen.

Jag säger då det... Shit, vad dålig jag är på att skriva nu för tiden!
Har ingen aning om varför heller. Antar att det beror på lathet, samt för att jag ändå inte vet om någon orkar läsa eller bryr sig om vad som skrivs.
Jag ska göra ytterligare ett försök till att hålla igång bloggen. Bättre lycka this time.

Så vad händer just nu?
En ny vecka har börjat - nytt tema i skolan. Vi ska starta ett företag. Ett låtsasföretag.
Halvt skoj, halv sövande.
Ungefär som min helg har varit. Det var skoj att shoppa, men dock inte lika kul att måla ett staket i tre timmar. Det var i & för sig inte sövande, utan mer ansträngade för knä & armar.

Annars är det ganska mycket (dyrt) som kommer att förstöra min ekonomi den närmsta tiden. Det som ska betalas är:
- balen,
- eftersläpp till studenten (Tegnérs, WOHO!),
- andra chansen till sambafesten,
- valborg?

Hmm, vad pågår mer...
Jo, projektarbetet ska vara inlämnat på fredag, så vi får se till att fixa det sista nu i veckan.
Jag har även två nationella prov den här veckan, ett i svenska & ett i engelska.
Nu har jag också fått mitt omdöme från praktiken som slutade för några månader sen. Good stuff.

Slutligen vill jag bara tillägga en sak: JAG VILL HA ETT JOBB!
Tack för mig.


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det var på tideN!

Du ska "fira" valborg med oss, så är det bara..

Tjingeling

2008-04-21 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0