En av sex.

Ja, jag har jobbat en dag & har nu fem dagar kvar. Ska jobba sex dagar i sträck nämligen.
Jag känner mig inte alls på hugget för det. Är förkyld, har ont i halsen & hade nog feber för nån dag sen.

Totalt så har jag åtta dagar kvar på mitt vikariat. Efter det är jag officiellt arbetslös.
Det kommer bara kännas skönt i början, att äntligen få vara ledig. Men jag vet hur jag är, jag tröttnar snabbt.

Jag vill ha ett jobb, ett riktigt jobb, ett heltidsjobb.
Jag vill tjäna pengar.
Jag vill flytta härifrån.

Jag vill mycket.

Jag vill däremot inte vara sjuk. Börjar om 40 minuter. Borde nog vila innan.



Adios aimgos.


Kommentarer
Postat av: A.A

Finns fler som vill dom där tre sakerna...

2008-08-02 @ 17:48:02
Postat av: Slusk

vad vill du göra med pengarna du tjänar sen när du flyttat hemifrån och skaffat jobb då?

2008-08-03 @ 14:55:32
URL: http://slusk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0