Day of the week.

Fredag idag! En underbar dag. Kanske den bästa på hela veckan!
Det är antingen fredag eller lördag som är den bästa, kan inte bestämma mig. Vad tycker ni? :)

Dagen idag gick relativt snabbt. Fick massera två personer: rygg & arm.
Utöver det läste jag hela Metro igen & dessutom tvingades jag anstränga de (få) hjärnceller jag har när jag löste två suduko. Det var tufft, men jag lyckades.




Just nu sitter jag & kollar på "Criminal Minds" på kanal5.
Jag har redan sett det här avsnittet. Samt nästa som sänds när detta slutat. Dem är ganska bra, men det är inte ens hälften så kul att se på om man redan kollat på dem en gång innan & kan handligen, då är det inte lika spännande.

Förresten, varför ser dem flesta på tv väldigt bra ut? Never mind, jag kan redan svaret.

Jag tror jag ska koka nudlar nu, blev så sugen på det, så här på tal om snygga skådespelare & så.


Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0