Den 13:e juni, 19.00. Be there!

Då min kära praktik slutade igår, var jag alltså ledig idag vilket innebär att det blir ett extra långt lov för mig - hela tio dagar! Som jag redan nämnt har det varit tre fina veckor & som nån klok/negativ person sa igår, så "har allting ett slut". Fast det väljer man kanske själv? Jag väljer att tro att allt har en fortsättning på ett eller annat sätt, eller att det leder vidare till något annat.

Gårkvällen avslutades i varje fall med att jag såg Lugi träna & jag måste erkänna att det inte var det tråkigaste jag gjort. Jag kan nog lära mig att tycka om handboll! Faktiskt.

Jag förstod ju direkt att det innehåller mer action än fotboll & det är ju det man vill se? ;)
 

Istället för att spendera den här kvällen i Helsingborg med att festa som vissa personer insisterade på att jag skulle göra, så valde jag att skriva ner namn på en massa kuvert & leta upp adresser som fredagsunderhållning. Låter kanske en aning idiotiskt?

Mjo, men jag kände helt enkelt inte för att gå ut ikväll. Sorry ladies! Kanske nästa fredag om ni är på?

Ibland känner man helt enkelt bara för att vara hemma en kväll & bara vara. Det här är en sådan kväll. Dessutom är jag ju en fattig student & då gäller det att planera sina kostnader, för att åka till tex. Helsingborg är inte det billigaste. Måste skaffa rabattkort snart, hade nog haft stor nytta av det!
Av denna anledning bestämde jag mig därför att göra lite nytta ikväll istället, så att vi snart kan skicka ut inbjudningar till studenten. Lika bra att vara ute i god tid tänkte jag...
Alla som läser denna raden är för övrigt varmt välkomna, ta detta som en unik & speciell personlig inbjudan! Blink, blink.


Förutom att klottra bokstäver på kuvert, har jag ikväll även sett Robins på tv & det var lika kul som vanligt. Han läste bl a. upp några rader från två fina alla hjärtans dag kort:


Jag kommer alltid att stå vid din sida,

allt för att slippa se dig framifrån!


Mitt hjärta tillhör dig,

för 30 000 får du min njure också!


För visst var det kärlekens dag igår, en dag som mest är till för alla lyckliga par som har någon att dela sin glädje & sorg med. Ingen dag för mig.



image10
(FotografNatta)



Förresten så råkade jag visst beställa två biljetter till Robins på onsdag, utan att ha frågat någon först om att följa med. Men det fixar sig alltid!

Skoj att vara impulsiv ibland. Dock inte lika kul för plånboken. Planera sina kostnader var det, ja...


Just nu ligger det choklad i kylen som väntar på att bli uppätet av mig & jag ser ingen anledning till att vänta.



Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: N

Handboll är kul. Det är inget snack om saken.

2008-02-16 @ 04:01:16
Postat av: *

http://knivskrik.blogspot.com/2008/02/en-hatets-dag.html

2008-02-16 @ 14:47:42
Postat av: Anna

ROBINS! vem ska du ditt me! vavav?

2008-02-16 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0