Du har inte en aning.

För tillfället så önskar jag att alla mina tankar bara kunde försvinna. Dem gör mig olycklig.

Det är inget dåligt som har hänt, snarare något bra. Men det kommer snart att sluta,
& går då från bra till dåligt...
Jag vill inte att det ska vara så. Men vad ska jag göra åt det? Vad kan jag göra?

Ingenting.

Sucks.

Jag vill inte att det ska bli så som jag vet att det kommer bli.
Något man ser tillbaka på.
Det är bara så jäkla sorgligt. Tycker inte om att se tillbaka på det förflutna, just därför att det är det förflutna. Något som har hänt, som man inte kan ändra på & som aldrig kommer tillbaka igen...

Tryck på länken här under (den är osynlig!) & lyssna, verkligen lyssna. Så fin, så fin.
http://www.youtube.com/watch?v=leuTIh5SHSA


image18
(FotografNatta)



Till min fredagsunderhållning Robins åt jag naturgodis.
Vissa bitar är goda, andra inte. Det är min slutsats om huruvida jag gillar naturgodis eller inte. Den biten jag tuggar på just nu är god, mums!


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Fridah

jag vill att mina tankar me försvninner ;/

2008-02-08 @ 22:16:31
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0