Fredag innebär telefonsamtal & handboll.

Idag satt jag färdigduschad & mätt efter frukosten framför tv:n redan kl. halv elva på morgonen.
Eller förmiddagen om man ska vara petig, men jag räknar det som morgon eftersom jag brukar sova då. Anledningen till att jag var vaken är för att en kund från Slagthuset ringde på mobilen & väckte mig på min lediga dag! Yrvaken som jag var, försökte jag ändå att låta normal & antecknade samtidigt i min kalender. Strax därefter ringde två kunder till, så snart är faktiskt nästa hela vecka fullbokad eftersom både jag & "N" fått en del samtal. Skoj va!


Vad ska man egentligen göra när man ofrivilligt går upp såhär tidigt en ledig dag?

Jag har ingen aning, så därför har jag inte gjort någonting hitintills idag. Jag hade i & för sig kunnat städa, plugga, fundera över min framtid, handla, tvätta, stryka, tagit en sväng med hundarna eller något annat helt onödigt & oviktigt, men icke. Istället har jag bara gjort... ingenting.


Senare idag ska jag äta tacos, mums! Efter denna utsökta måltid är det tänkt att jag ska möta "B" på stationen & sen ta tåget till Lund där vi ska bege oss mot idrottshallen. Där ska vi se en match i elitserien i handboll för första gången i våra liv. Det ska bli kul!
Eftersom jag vill ha ett bra första intryck så är det bäst för Lugi att dem vinner. Or else...



Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0