Jag skulle jobba hårt - lovar!

Nu har jag precis käkat upp en bakad potatis, mycket delicious. Det var ett tag sen så det var helt klart på tiden. Tänkte bara att det kunde va kul för er att veta!




Idag har jag spenderat min tid på Tegnérs som vanligt, eller som jag gjort de senaste två måndagarna rättare sagt. I & med att det var sista gången som jag var där så passade jag på att försöka ragga jobb. Jag är nästintill i ett desperat behov av att hitta ett & det är nästan,
men bara nästan, så att jag hade kunnat jobba för en slavlön.
Med mig därifrån fick jag i alla fall ett visitkort & lämnade även mitt nummer, så jag hoppas på att det leder till något. Skulle bli jätteglad då!

Istället för att åka tåg hem från Lund idag som jag brukar göra, fick jag faktiskt skjuts hem av mams som råkade befinna sig i närheten. Hon hade nämligen följt med min morfar till sjukhuset på nån undersökning & de var klara precis i lagom tid för att jag skulle kunna få följa med dem hem med bilen.


Vi i min familj & släkt är för övrigt jämt lika trevliga mot varandra, men allt sägs ju förstås alltid med en gnutta humor. För det mesta, utom när jag blir irriterad på min bror & det är inte alltför ovanligt om jag ska vara ärlig.


- Hör du dåligt eller?

- Det är du som mumlar!

- Ska jag slänga av dig här mitt på vägen eller?

- Ja, gör det!


När vi stannade i stan för att släppa av grandpa kom helt plötsligt "A.N" cyklandes så jag bestämde mig för att promenera hem med henne istället. Vi hann snacka om lite allt möjligt & jag fick bl a. reda på lite mer om The Studio som ligger i Malmö. Eller nja, jag fick mest reda på att det inte är så billigt.

Men om man får en gratis sminkning & de lyckas få fram några fina foton på en fast man är ful & inte fotogenisk så kanske det är värt det? Jag är ganska sugen på att testa om dem klarar av det.
Vill nån hänga med?



Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaaag vill följa med:D Förresten glöm ej matchen:P haha

2008-02-12 @ 20:31:36
Postat av: Anna

ja vill me följa med. en kompis till mig berättade om det verkar såännande!

2008-02-13 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0