Karriär som städerska eller modell? Vilket skämt.

Idag gjorde jag något som jag försökt undvika bra länge nu - jag storstädade mitt rum! Varenda sak fick känna på dammtrasan & varenda vrå blev uppsökt av dammsugaren.

I & med att jag tycker det är så tråkigt att städa (fast vem gör inte det?), så tog det ganska lång tid eftersom jag som vanligt gör en massa saker emellan. Att jag dessutom samlar lite smått på änglar & ljus & har runt 50 stycken eller mer av båda sakerna, gör inte saken bättre. Den hyllan är definitivt värst att damma! Idag tog dessutom en av mina änglar ett drastiskt beslut & bestämde sig för att lämna jordelivet genom att flyga ner på golvet i en våldsam fart innan jag hann reagera. Tyvärr så tappade hon sina vingar i fallet, men skicklig som jag är, kunde jag limma ihop henne igen så att hon nu ser ut så gott som ny.




Imorgon kl. 14.30 ska jag & "A.N" samt hennes kompisar infinna oss...
Heter det "i" eller "på" Turning Torso? Hur som helst är det dit vi ska & någonstans inuti byggnaden ligger då The Studio. Där ska det sminkas, fotas & grejas vilket betyder att vi ska komma dit osminkade & med ombyte av kläder om man vill variera bilderna.


Usch, för att åka dit  osminkad. Inte för att jag brukar ha fem lager spackel på mig som vissa andra människor man ser på stan har, som är helt orangea eller är överdrivet bruna i ansiktet, men ändå. Varenda gång jag ska någonstans som ligger utanför 0,5 km:s radie från huset, brukar jag lägga på ett lager mascara eller så eftersom jag känner mig mindre ful då. Inte för att jag anser mig se bra ut annars, men jag ser helt enkelt litelite mindre ful ut med smink på.


Det ska faktiskt bli ganska spännande imorgon, även jag om föredrar att stå bakom kameran än framför. Ärligt talat så står jag mycket hellre bakom!
Men man måste testa på allt i alla fall en gång, eller hur?



Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: J

"Idag tog dessutom en av mina änglar ett drastiskt beslut & bestämde sig för att lämna jordelivet genom att flyga ner på golvet i en våldsam fart innan jag hann reagera"
Humor

Du kommer befinna dig i en studio

Du är vacker, snygg, söt välj själv.

Det är nyttigt att testa

2008-02-22 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0