Long time, no see. Bad!

För ett tag sen körde "M" härifrån i sin riktigt snygga bil efter att ha tillbringat hela dagen hemma hos mig. Inte nog med att jag precis fått veta att hon skaffat körkort, utan nu fick jag se att hon hunnit ordna fram en fin bil också! Very cool.


Eftersom husets väggar begränsade oss en aning (eller för att vi hade dålig fantasi), så spenderade vi den mesta tiden med att spela spel & uppdatera varandra om vad som pågår i våra liv & vad som hänt på sistone. Det var ju sjukt längesedan vi träffades, vågar nog inte ens tänka på när det var sist...

(I somras kanske?) Vi måste bli mycket bättre på att träffas, eller åtminstone hålla kontakten!
Vi har ju trots allt känt varandra i över tio år, så jag hoppas på tio till. Skärpning där.


Nu ska jag snart dra till bussen för att möta upp dagens andra playdate, "A.O", på stationen.
Hon vill att vi ska gå hem till "B" & överraska henne med ett oplanerat besök, så vi får väl se hur det går. Kanske är hon inte ens hemma, det återstår att se!


Om jag inte ska behöva springa till bussen, vilket jag i & för sig vägrar att göra, så är det nog bäst att jag går nu.



Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0