Man kan inte köpa en ny Björn.

En MSN-konversation som handlade om dagens i-landsproblem. Den fick mig verkligen att tänka till.

Nathalie säger:

naj! jag råkade äta den godaste dumlen först.

Anna säger:

haha, dagens i-landsproblem.

Nathalie säger:

haha, ja. nu blir det helt fel...

Anna säger:

du, idag är björn gustavsson i malmö, så nu sitter sötot där och alla skrattar.

Nathalie säger:

stackars dig.

Anna säger:

ja, jag veeet.

Nathalie säger:

dagens andra i-landsproblem.

Anna säger:

haha, mhm, det största!

Nathalie säger:

näststörsta. min dumle var viktigare.

Anna säger:

haha, dumle kan man ju köpa nya lilla du, det kan man inte med björn!

Nathalie säger:

hmm... där sa du allt nått.

Frågan är vad som är viktigast, dumle eller Björn? Killen är ju sjukt rolig! Men dumle är svårt att motstå...


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: J

Dumle är urgott, Björn kommer tillbaka

2008-02-27 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0