Massage, tatuering & bröllop.

Dagens händelse nummer 1:

Jag masserade min första kund på Slagthuset idag & det gick jättebra.

Efter att jag gjort i ordning mitt & "N":s tillfälliga massagerum dvs. fixat med britspapper, satt på musik & dekorerat lite, så anlände han precis i tid. Han fick då fylla i ett papper angående sin hälsa & sen var det dags för en halvtimmes massage.
När 30 minuter gått & allt var klart, fick han även fylla i en utvärdering som jag läste efter att han gått. Han blev nöjd!


Dagens händelse nummer 2:

Jag mötte upp "B", mitt moraliska stöd, på centralen för att sen ta bussen till tatueringsstudion. Vi kom dit ganska mycket för tidigt, men gick ändå in & bläddrade i tidningar under tiden vi väntade.

Jag blev konstigt nog inte nervös fastän klockan tickade på & det närmade sig. Enligt "B" blir jag aldrig nervös, men det är faktiskt inte sant... Du har fel!
Under vårt besök i studion kom "B" också fram till att hon ska bli tatuerare. Tyvärr så behöver hon ju folk att öva på & jag är tydligen ett potentiellt offer...


Efter ungefär 20 minuters smärta var det klart. Det var ingen större fara. Det gjorde ju ont,
men jag överlevde. Nu har det alltså skett & det finns inte längre någon återvändo... Jag är märkt.


Dagens händelse nummer 3:

Min halvsyster "T" & hennes sambo "P" var här på middag & det var la trevligt.

De pratade bl a. om sitt bröllop, bröllopsresan & jakten på kläder. Nyligen hade de varit inne på ett ställe som hyr ut frackar, smokings osv. där de misstänkte att butiksägaren både var förståndshandikappad & fått en stroke. Haha, tyckte det lät kul... Obs, det var inte sant.


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi måååååste träffas så jag kan se the tato:D

2008-02-29 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0