Möten med lite innehåll.

Så vad fick jag då veta om praktiken på mötet med "S" i skolan i förmiddags? Absolut ingenting.

Det enda jag fick veta är att vi ska träffas imorgon runt 12-tiden utanför Slagthuset, det är väl då mina frågor kommer att besvaras. Så istället för att lämna skolan idag med information, fick jag bara en kasse med oljor, handdukar & rengöring till massagebänken med mig hem. Dock ingen bänk,
den hade nog varit lite för tung för mig att asa runt med överallt...

Innan jag stack hann jag även med ett kort möte med syon som berättade om några massageutbildningar som finns. Jag funderar nämligen på att kanske läsa vidare & bli certifierad massör eller massageterapeut. Det verkar vara ett kul yrke, men jag är inte säker på hur jag vill göra... Vad tycker ni, låter det bra?


På vägen hem tutade en viss "A.A" (en anonym alkoholist?) på mig, men eftersom jag är ganska seg ibland hann jag inte reagera. Varför körde du inte mig hem?
Det var faktiskt blåsigt ute idag & det är inte särskilt kul att gå i motvind hela vägen hem!
Ungefär lika kul som det är att missa bussen p.g.a. att tåget är försenat...


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: A.A

Alltid lika kul att tuta =D Synd att jag inte plockade upp dig då.

2008-02-25 @ 22:52:33
Postat av: otes

Va du i sverige när du såg den?

2008-02-26 @ 01:30:10
URL: http://gossipboyhyssna.blogg.se
Postat av: Karin

har köpt skinnjackan på Zara:)

2008-02-26 @ 09:12:13
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0