Mr. Chef säger: "bork, bork, bork."

Hallå snyggingar!


Visst gillar jag att shoppa kläder & så, men det finns ju en gräns över hur mycket dem får kosta & den gränsen kunde jag tyvärr inte överskrida idag när jag var på klädparty hemma hos min kusin "S". Låter skoj va? Klädparty!

Kunde varit, om kläderna varit några hundralappar billigare & mer i min smak. Innan jag kom dit hade jag fått höra att kläderna var typisk "språklärarstil" så därför kom jag mest dit för fikan! Den var god & det bjöds bl a. på muffins med mintsmak. Riktigt nice.

När jag ändå snackar om kusiner, så tror jag att Sportbladet i Skånskan måste ha brist på saker att skriva om. Två dagar i rad nu så har dem haft två stora bilder på "J" där de skriver om hans förmodade lilla fotskada. Såhär intressant är han aldrig annars.

Jag längtar till allsvenskan drar igång igen så man får någonting att följa. Man kanske skulle se första matchen när MFF möter IFK Göteborg... Hmm.

I samma tidning kunde man även läsa att Lugi förlorade igår! Vad ska det föreställa? Svara på det du!




På grund av att jag har lätt för att skjuta upp saker & ting ibland (läs: alltid), så har jag glömt att anmäla mig till högskoleprovet vars sista anmälningsdag var igår. Jag hade inte ens hunnit fundera på om jag vill göra det eller inte. Vet ju inte om jag vill plugga vidare.

Men eftersom resultatet gäller i fem år hade man ju i & för sig kunnat göra det, ifall man plötsligt kommer på en dag vad man vill studera liksom.

Enligt hemsidan så kan man anmäla sig i nån dag till om man betalar via internet. Så om jag ska anmäla mig får jag väl göra det nu ikväll. Gosh, måste tänka snabbt!


Några andra som också borde tänka är dem som är med i melodifestivalen eller dem som har hand om den. Vilket ruskigt program.

En av deltagarna sjöng någonting "borka, borka", vilket påminde mig om när Swedish Chef från mupparna sjunger innan han börjar laga mat. Han är för härlig han!
Tryck på länken här under (osynlig) & kolla på klippet vetja. Störtskön sköldpadda.
http://www.youtube.com/watch?v=j1KSaUEu_T4

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0