Ryktet har spridit sig.

Vet ni vad! Jag kan återkomma med mer information om praktiken redan nu!

Det är nämligen så här, att istället för att personalen på Slagthuset ska skriva upp sig på en tid på en lista för att få massage, så kommer de att ringa till antingen mig eller "N" på våra mobilnummer.

Detta är helt enkelt för att det är lättast(?) eftersom vi då kan planera när vi ska börja om dagarna. Kunderna måste alltså beställa tid minst en dag innan, så att vi vet när vi ska dyka upp dagen efter.



image20
(FotografNatta)



Vår första kund ringde mig faktiskt precis & bokade tid på torsdag! Jag blev helt förvånad,
trodde inte personalen fått veta något om oss än, men det hade dem tydligen.

Så nu har jag skrivit in tiden i almanackan & meddelat "N" som jag alltid kommer att behöva göra direkt efter någon beställt tid, så vi inte dubbelbokar. Coolt detta.



Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: otes

Vart bokar man in sig? ;D

2008-02-26 @ 20:33:03
URL: http://gossipboyhyssna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0