Snart en svåger rikare.

Förra veckan hittade vi ett fint inbjudningskort i brevlådan där det stod något i stil med:



                                  "Härmed inbjuds ni till vigseln mellan "T" & "P",

                                   den 28:e juni i Lunds Domkyrka klockan 14.00.


                                   Därefter har vi bröllopsmiddag med dans på Grand Hotel,

                                   bar till självkostnadspris.
 

                                   Klädsel: mörk kostym & aftonklänning."


Idag gav vi vårt besked - självklart så kommer vi! Och det ser jag verkligen fram emot.
Min halvsyster ska gifta sig!
Jag ska se till så att vi kommer först fram till kyrkan & därmed får bra platser,
för jag har tänkt fota allt. Lita på att kameran kommer gå varm den dagen/kvällen!

Detta blir förresten mitt första kyrkobröllop. Jag har bara varit på ett bröllop tidigare & det utspelade sig på en äng bredvid havet en fin sommardag. Det var väldigt vackert, men tyvärr så missade jag slutet eftersom jag svimmade. Fast det kan jag berätta om en annan gång!

 

 







("T":s & "J":s bröllop)


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: A

Sexig prälle

2008-02-07 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0