Tömt plånboken!

Idag tog jag & "A.N" en runda till Center Syd för att se om vi kunde hitta nått kul att spendera pengar på. Vi körde hennes väg dit & min väg hem. Min var bäst!

Vi var där i drygt fyra timmar & hade alltså gott om tid på oss att gå omkring i alla affärerna. 
Jag köpte ett par jeans, två tröjor & ett par skor för er som är intresserade!
Innan vi åkte hem hann vi även med att käka lite på världens nyttigaste restaurang vars namn börjar på Mc & slutar på Donald's. Det är ju ett måste när man är där.


image12


Det är alltid kul med shoppingturer, förutom när man har lite pengar & får dåligt samvete, när man inte hittar något eller om ingenting passar, så tack för den här dagen "A.N". ;)


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du köpte ett diadem också :P

2008-02-02 @ 22:00:25
Postat av: Anna

Ja jag medger att din väg e bra, fast det tog nog ändå lika lång tid i och med att vi var tvungna att köra genom hela stan:D

2008-02-09 @ 14:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0