Dålig start, bra slut.

Dagen började med att jag åkte världens fullaste 6:a - bussen till skolan alltså.
Det kändes som om hela Lunds befolkning var intryckta i detta gröna fordon som oftast brukar komma i två upplagor den tiden på morgonen, just på grund av att folk inte ska behöva stå så packade inpå varandra. Men vi som ska till S:t Lars är väl vana vid att 6:an kommer när den vill & gör lite som den själv känner för.
Det är inte totalt främmande för oss passagerare att bussen uteblir, kör halvt åt fel håll, hoppar över hållplatser eller att busschauffören kör som en galning, på riktigt.
Som tur är kom jag iaf fram välbehållen till skolan idag med;

- satte mig vid en dator & skrev projektarbete,
- hade frukostrast = äcklig clementin.
- jobbade vidare med ett annat projektarbete,
- hade lunch = nått jag inte vet vad det skulle föreställa,
- lärde mig muskler, masserade & fick massage,

Massage är faktiskt ett väldigt bra slut på dagen. Håller ni inte med?


Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0