Min tur!

Hej gott folk, nu är det min tur!

Efter att under en längre tid undvikit detta fenomen som blivit så populärt på sista tiden - nämligen att blogga, så har jag nu beslutat mig för att skaffa en i alla fall. Men eftersom jag ibland tröttnar ganska tidigt på saker & ting får vi se hur det går...

Så ni som är intresserade av att läsa om 'NathaliesNelliesNattasNattes' liv, tankar osv. - kom ihåg denna sidan!
För er som är totalt ointresserade, dvs. 99,9%? Glöm det.

Idag var det för övrigt min första skoldag detta året. Det känns som om det var länge sen jag ställde klockan på 05.40, men nu var det alltså dags igen. Upp & hoppa bara!
I och med att det är onsdag så hade jag bara två lektioner:  tema & massage.
Dagen & lektionerna gick rätt snabbt vilket kan ha berott på att jag skrattat mesta hela tiden. Vet inte varför, extremt lättroad bara.

Känns dessutom jättebra nu när jag äntligen har en mp3 igen som kan hålla mig sällskap på tåg & bussar, på väg till & ifrån skolan. Underbart!

Sådär! Första inlägget klart. Det gick smärtfritt, kanske t.o.m. blir ett snart igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0