Några ärenden gjorda.

Men några återstår fortfarande. Det som jag lyckats fixa är understruket:

- spärrat min bricka in till skolan (eftersom den blev stulen),
- betalat en deposition så jag kan få en ny nyckel (eftersom den blev stulen),
- betalat nya böcker (eftersom de andra blev stulna),
- bestämt tid för möte med min mentor,
- bestämt tid för möte med min projekthandledare,
- lämnat tillbaka böcker på stadsbiblioteket,
- tvingat "A.O" att skaffa ett bibliotekskort,
- lånat cd-skivor angående Engelska B,
- mailat Abkontakt angående deras hjälp till vår redovisning,
- ringt min praktik,
- ringt bemanningen i stan,
- beställt klipptid hos frissan,
- shoppat det jag behövde,

Vad ska man säga... Jag är bra på att skjuta upp saker & ting.


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0