Så typiskt.

Snabbare än min egen skugga var jag idag när min mamma väckte mig halv sju på morgonen & undrade om jag hade försovit mig. Självklart hade jag det. Nästan en hel timme dessutom.
Så snabbt som attan hoppade jag ur sängen, gjorde mig i ordning, skyndade till bussen & åt frukost på vägen.

När jag kom fram till skolan skrev jag ett prov & det är i princip allt som har hänt idag. Provet hade konstiga frågor men det gick nog rätt bra ändå.
Sedan satt jag mest & väntade tills klockan skulle bli 16.00 så jag kunde få gå hem...
Det var rätt drygt om man säger så, speciellt eftersom jag inte hade något vettigt att göra under tiden.
Jag ringde i & för sig ett samtal till min praktik, för att presentera mig & fråga om schema & så.
Gissa vad killen säger? Han vet ingenting. Menmen, han får stå ut med mig i tre veckor i alla fall!

Nu ska jag se på Simpsons & sedan Carolina Gynnings program, det var rätt kul förra gången.


Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0