Shopping = Träning.

Jag har läst på lite olika ställen att det kan räknas som det & även om jag vet att man ska vara källkritisk & inte lita på allt man hör & ser, så väljer jag att lita på det. Det låter ju bra!
Jag menar, man kan ju tänkas få lite motion av att springa ut & in genom affärer...
Man kan ju tänkas få litelite extra muskler av att lyfta & flytta på saker hela tiden...
Man kan ju tänkas bli lite vigare när man böjer & sträcker sig & kämpar med kläder inne i provrummen...

Låter logiskt, va? Vi säger det iaf.

Så i helgen har jag alltså tränat på Center Syd. Jag hittade en hel del & eftersom jag inte shoppat på ett bra tag (förutom en väska & lite annat smått & gott nyligen ;) så var det extra skoj.
Jag var faktiskt nöjd när jag kom ut därifrån, det är inte alltför vanligt. Oftast hittar jag ingenting eftersom jag kan vara lite väl kräsen ibland... När vi snackar om kläder alltså.
Men den här gången hade jag tur,  några klädesplagg följde med mig hem.
Samt en väska. Ännu en väska. Vad är det med mig & väskor egentligen!? Det är knappast så att jag behöver någon, har hur många som helst.

Det är nog ett beroende. Ibland blir jag det av saker & ting. Hoppas inte att det är något superdåligt.


Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0