Jag är ingen Aristoteles.

Jaha, mina vänner!
Imorgon kör det igång igen. Jobbet på Oxievägen. Mitt jobb har för övrigt inget namn utan man säger bara "Oxievägen"... Weird.
 
Före jag tar de ca 100 stegen (jag har inte räknat, men imorgon ska jag göra det bara för det!) till jobbet, så ska jag först promenera bort till polisstationen. Ja, ni läste rätt. (VAD HAR JAG NU GJORT?) 

På polishuset ska jag träffa en sjuksköterska & göra ett teoretiskt & praktiskt prov så att jag förhoppningsvis får ännu en delegering. Jag trodde faktiskt att jag skulle slippa alla prov när skolan tog slut, men icke. Life fooled me again.
Inte blir dem lättare nu heller när jag är gammal & börjar tappa hjärnceller. No way. Tolv A4 är det meningen att jag ska läsa igenom & kunna så pass bra att jag endast får svara fel på 2/30 frågor.
Helt galet!

Folk säger att sådana prov oftast är lätta & att det bara gäller att tänka logiskt. Ha, jag är körd.


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: J

Hur gick det?

2008-07-17 @ 19:33:18
Postat av: Anna

Hej! Jag har oxå gjort delegering och det e inte så farligt som det verkar.Jag läste inte genom nåt. Fast vi hade föreläsning innan vi skrev provet...ska du ha det? Lycka till!!! Det kommer att gå BRA!:D:D

2008-07-19 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0