FÖRLÅT!

Jag vet inte vad mer jag ska säga. Jag har inte skrivit på över en månad nu. Faaaaaack, vad dåligt.
Jag skyller den första veckan på att bloggen inte funkade eftersom de flyttade över den till en ny server eller vad det nu var... Men de andra veckorna vet jag inte riktigt vad jag ska skylla på!

Sista tiden i skolan kanske?
Min student?
Att jag börjat jobba?
Min systers bröllop?

Jag ska försöka börja skriva igen. Får se om det är lönt!
Hmm, borde kanske berätta vad jag sysslat med den senaste månaden... Det blir i så fall i kommande inlägg...  Mycket catching up to do här. Förlåter ni mig?


Adios amigos!
(Finns det nån kvar?)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Om du skriver riktigt mycket är du förlåten

2008-07-07 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0