Vad är det för dag idag?

Jobbade från kl. 21.00 den 21/7 till 07.00 den 22/7.
En evighet.
Helt ensam, vad som helst kan hända, men det gjorde det inte.





Det gick bra. Tv:n höll mig sällskap hela kvällen/natten/morgonen.
Samt mina vindruvor som jag satt & tuggade på. Ursäkta bilden, jag äter.

Jag såg bl a. på The Tonight Show med Jay Leno där Will Farrell var gäst. Han kan vara skoj.
Den här gången snackade han om sina svenska släktingar vilket fick en del av publiken att applådera.

W - "Where you from?"
Publik - "Malmööö!"
W - "Malmo? I've been there!"
Publik - "YEA!"
J - "Nice city?"
W - "No, weird place..."

Jag tyckte det var roligt! Samt lite andra skämt angånde svenskar.

OKAY!
Det här var ett helt meningslöst inlägg så jag tänker därför avsluta det illa kvickt nu.
Det är en av anledningarna till att jag inte skriver så mycket nu för tiden,  jag har inget att skriva om & även om jag har det så är det bara meningslöst.


Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: A.A

Hade du berättat hur många steg du räknade till, så hade det blivit ett mera meningsfullt inlägg =)

2008-07-22 @ 21:32:06
Postat av: J

Det inkluderar en bild på dig, då är det högst meningsfullt =)

2008-07-22 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0