Godmorgon på mig.

Vet ni hur irriterande det är att komma tidigt till skolan & tvingas stanna hela dagen fast man inte har något att göra eftersom man inte får missa dagens sista lektion?

Jag vet. Jag kom hit 08.30 & måste nu stanna till 14.30, även om jag inte har något bättre för mig än att sitta här & blogga. Känns inte riktigt nödvändigt att jag tvingades ge upp min skönhetssömn för det här...
Men det är ju trots all nästnästsista dagen jag är i skolan, så jag får väl passa på att njuta nu! 


Åh.

Jag vill inte ta studenten. Jag vill inte sluta skolan. Jag vill uppleva studentdagen & resten av den veckan, men jag vill inte lämna skolan! Gosh, hur ska det här sluta?


Okej, vi glömmer ångesten för ett tag.

Efter att jag lärt mig dansa i eftermiddag måste jag ta en sväng på stan. Har fortfarande inte handlat allt inför balen som är imorgon. Jag är alldeles för duktig på att skjuta upp saker & ting. Helst skulle jag vilja hinna färga håret innan också & det kommer jag på en dag innan! Bra Nathalie, bra. Det skulle inte skada att vara lite mer snabbtänkt!


Nu känns det mer som att jag har ett samtal med mig själv, ha... Så kan det gå när man ha tråkigt.
Nej, nu får youtube underhålla mig.


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0