Märks det att jag är uttråkad?

Hur ska youtube kunna underhålla mig om mina hörlurar inte funkar?
Bra fråga.

Det är nämligen inte alls lika roligt att läsa på läppar. Nej, det funkar faktiskt inte alls.


Så vad ska jag nu göra?

Skriva min livshistoria på bloggen kanske? Ha! Nej. Hmm. Vad kan jag då ägna detta inlägget åt...


Min farmor kanske? Hon fyller 78 gamla år imorgon!
Fast så gammal tycker jag dock inte att hon är, det märks inte på henne iaf. Jag skulle vilja påstå att hon är en aktiv dam som lever livet till fullo faktiskt. Tillsammans med min farfar hittar hon på lite allt möjligt & reser hit & dit. Så vill jag också bli när jag blir gammal. Fast jag vill ju inte bli gammal, så nu fick jag ett stort problem...

Let's dance in style, lets dance for a while.
Heaven can wait, we're only watching the skies. 


Forever young, i want to be forever young...


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Slusk

Men nu har du ett par hörlurar!

2008-06-19 @ 21:00:51
URL: http://slusk.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0