Då var det över!

Idag var det alltså sista gången jag satte min fot på Slagthuset! I alla fall som praktikant. 
Jag & "N" bjöds på tårta som smakade helt underbart & därför blev det två ganska rejäla bitar vardera. Gissa om jag blev mätt. Före tårtbitarna hade jag dessutom precis varit på skolan & käkat lunch, som vanligt på fredagar var den god & därför blev det en stor portion.
Undrar om dem medvetet väljer att servera den godaste lunchen på fredagar för det är alltid på det viset. Tror dem flesta eleverna skulle hålla med mig om det.
När vi käkat upp våra tårtbitar, tackade vi så mycket för den här tiden & lämnade sedan Slagthuset med varsin fin bukett blommor i handen.


image26
(Rosor, nejlikor & syrener är fina.)


Eftersom jag är så charmig(?) så fick jag även med mig resterna av tårtan hem. Det passade faktiskt rätt bra eftersom min mamma precis fått ett nytt jobb & sånt ska ju firas!
Självklart tänkte mams likadant & därför hade hon köpt semlor som vi tuggade på direkt när jag kom hem...

Min dag har nog mest bestått av mat. Mat & efterätt.


Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: A.A

Att man får tårtrester och en blombukett med sig hem är bevis på att man är charmig =)

2008-03-15 @ 18:21:00
Postat av: Rebecka :)

Vart har hon nu fått jobb? :P

2008-03-15 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0