Den här rubriken kan inte bli annat än tråkig!

Nu sitter jag i skolan igen. Det har gått några veckor sen sist. Den här gången är jag dock ensam bland datorerna & slipper höra allt kacklande från resten av eleverna.

Anledningen till att jag är här är enkel. Jag ville ha lunch!

Trots att jag egentligen inte får äta här än (eftersom jag officiellt inte ska vara tillbaka på skolan förrän om två veckor), så tänkte jag ändå passa på att äta med mina kompisar som kom tillbaka till skolan redan denna veckan. Av den orsaken & att jag slutade tidigt idag & inte kände för att åka hem, så bestämde jag mig för att åka hit & kanske utföra några ärenden samtidigt. Tyvärr så var ingen av de personerna jag sökte lediga, d.v.s. rektorn & syon. Dem viktigaste av dem alla. Typiskt.


Därför sitter jag istället & skriver på APU-uppdraget om min nuvarande praktik på Slagthuset. När man ändå är här kan man lika gärna passa på att göra lite nytta, right?

Egentligen borde jag nog ägna mer av min tid på projektarbetet istället, men jag har beslutat mig för att fixa det på lovet. Det finns inte längre någon ursäkt för att undvika det, arbetet måsta göras klart snarast annars är jag & min projektpolare körda. Men så hade jag inte tänkt att det skulle sluta, så visst ska vi bli klara i tid!
Det är antingen det, eller att vi blir arbetslösa, eller hur "A.O"?


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0