Det pågår för mycket i mitt huvud.

Det verkar som det är bloggtorka på gång här! Jag ska försöka ändra på det.


Så vad har hänt sen sist?

Well, jag festade i förrgår tillsammans med "R", "B", "K.L", hennes pojkvän samt några andra.
Det var förfest hemma hos "K.L" där det dracks & åt. Tequilaflaskan var lika populär som alltid, men tyvärr råkade en viss person få i sig lite för mycket denna gången & försvann därför plötsligt från Etage utan att vi andra visste om det. Vi saknade dig där!

Tyvärr så ville dem som stannade kvar ändå dra tidigare, vilket var dåligt för mig eftersom min resekompis stuckit. "Toppen! Då får jag vänta själv i två timmar på Malmöcentral" tänkte jag.

Kul kväll annars.


Hmm, vad har mer hänt...

Jag har tänkt mycket på min framtid som vanligt, vad jag ska göra efter studenten & i sommar. Plugga eller söka jobb? Ja, det är frågan!


Angående mitt jobbproblem då jag blivit erbjuden ett jobb jag egentligen inte vill ha, så är jag till 95% säker på att jag kommer tacka ja till det nu på måndag. Sista dagen att göra det.
Jag känner inte att jag har nått val... Inte om jag ska vara säker på att ha ett jobb i sommar & tjäna pengar i alla fall. Jag behöver det! Men jag kommer ändå fortsätta att söka efter extrajobb, kanske kan jag lyckas få ihop så att jag kan ha två stycken samtidigt. You never know.

Jag har även funderat på att utbilda mig till...  Biiip.
Det är ganska hemligt än så länge, men det är fortfarande inom den branschen jag vill in inom!
Jag & mina brillianta idéer alltså!  Var får jag allt ifrån egentligen?


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: A.A

Är "Biip" = B**t****r ?

2008-03-22 @ 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0