Filmstaden here I come.

Filmen Morgan Pålsson - Världsreporter syns nu på biograferna runt om i Sverige. Trots att det är den karaktären i Hipphipp som jag gillar minst & faktiskt stör mig på, så ska jag & "A.O" ändå se den på bio ikväll. Vet inte riktigt varför det då blev just den, men det är antagligen för att det var den enda vi kunde hitta imorse när vi letade runt efter filmer som börjar sent, alltså efter kl. 19. Jag hoppas ändå på att det blir en del skratt för det är ju faktiskt en komedi.


Efter filmen så lär vi... åka hem? Trots att jag gillar Lund jättemycket som stad, så vill jag faktiskt påstå att den stan inte gillar mig tillbaka! För vad låter den egentligen oss 18-åringar göra på kvällarna? Inte särskilt mycket. Kan vara så att jag inte riktigt vet var jag ska leta. Det kan mycket väl vara så faktiskt...


image21
(FotografNatta)


Tips tas gärna emot, belöning utlovas.



Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas det blir en bra kväll ändå;)

2008-03-01 @ 17:43:58
URL: http://carolineannamaria.blogg.se
Postat av: Christel

Nej Lund är inget utan studentleg :(

2008-03-01 @ 17:45:49
URL: http://christabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0