Ledigheten har bara börjat.

Det har varit en ganska innehållsfattig helg. För första gången på länge hade jag inga planer inför den kommande helgen & därför slutade det också med att jag inte gjort någonting alls.
Jag har mest bara varit hemma & gjort... nada. Jag vet i & för sig några saker jag borde ha gjort.
Men hey, jag har ju hela lovet kvar på mig att fixa det! Nemas problems.


Jag kan i alla fall glädja mig med att Parlamentet har säsongstart ikväll & före det så går LA Ink.
Har jag missat något här? Jag har i & för sig inte sett det på länge, men för ett tag sen hette det i alla fall Miami Ink! Dem har bytt stad antar jag, men förhoppningsvis är det lika bra ändå.

På tal om Los Angeles så är "A.O" i USA nu & blir borta några veckor. Hoppas hon får det kul!
Kan erkännas att man är lite avundsjuk. Att resa & upptäcka nya platser är ju nått av det roligaste man kan göra.

Resa jorden runt... Vilken dröm...



Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett väldigt vagt minne av ett löfte som innebar Kina, körkort, hitta rätt i livet/jobbvärlden och att jag står för det mesta. Stämmer det?

2008-03-16 @ 22:09:07
Postat av: Rebecka :)

Jag fick ett sms av Anna igår och då var hon på Manhattan, hade vart inne i en affär där det var manliga modeller utan tröjor, nice..

2008-03-17 @ 00:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0