Me happy. They sad.

Gissa vad som ligger på min säng!

Vad ni än tänkte så var det fel, det är nämligen min studentmössa som ligger där & jag tror ingen gissade på det. Eller?

Hur som helst, där ligger den i alla fall. Vit & fin. Det står mitt namn på mössans vänstra sida & programmets förkortning samt klassen på högra sidan. Nathalie. Programkokard. OP3B.

På baksidan står det "Student 2008" broderat. Får ni en bild i huvudet? Jag ska fota den en vacker dag & visa. Den är helt ok att vila ögonen på!


På vägen hem när jag skulle frakta hem my new baby så frågade busschauffören om jag hade en tårta däri. Haha! Mycket tårtsnack blev det idag, för efter detta så berättade "B" att hon nyligen käkat en fet tårta från Tasty House. Lustigt namn!
Man blir ju nyfiken, eller jag blir det i alla fall, så jag måste nog ta reda på vad det är för ett ställe...


För övrigt tycker jag halvt synd om Lugi som trots vinsten igår inte helt säkert stannar kvar i elitserien. En del av mitt hjärta blev förkrossat igår när jag såg hur glada & helt överlyckliga spelarna & publiken blev, men sedan såg hur detta förändrades till besvikelse p.g.a. ett stort misstag.

Jag kände bara för att ge alla en kram & klapp på huvudet, men vågade inte eftersom dem var ilskna som bin...
Hoppas de klarar kvalet, nu när jag börjat lära mig hur allt funkar! Vore ju synd om det skulle sluta såhär då.


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0