Ombytta roller, snarast.

Idag fick jag mitt femte, sjätte & sjunde besök i utsiktsrummet på våning 9 denna veckan.
Konstigt nog begärde alla samma sak när de kom innanför dörren. Nämligen massage. Av mig!

Det måste ha skett ett missförstånd någonstans. Det är ju jag som ska ha massage!


Okej, byt ut "ska" mot "vill". Jag vill också. Jag bara ger & ger & ger, men får ingenting tillbaka.

Det hade inte varit helt fel att få själv faktiskt, det känner jag.
Då jag tycker det är ganska orättvist att det är på det här viset, så funderar jag nu på att sätta stopp för det. Fast eftersom jag inte bara kan tvinga våra kunder att leka ombytta roller så får det fixas på något annat sätt. Jag får väl be någon vänlig själ att ge mig.
Med denna mening hoppas jag alltså nu på att någon känner sig manad. Annars får jag tvinga någon. Eller helt enkelt boka tid om det ska behöva gå så långt!

A girl's gotta do what a girl's gotta do... to get a massage treatment.


För övrigt så har jag ont i ett finger. Eller nja, mer handen... Typ.
Någonstans nedanför min armbåge har jag ont i alla fall, vilket är mindre bra eftersom händerna är mina verktyg på praktiken. Vill gärna ha dem hela & friska.


Så hur blev det såhär? Varför har jag ont? Vad gör jag för fel? Ge mig svar den som vet, tack.
Dumma praktik.


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: J

Ge mig!

2008-03-05 @ 20:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0