Ska vi bli stammisar?

Mitt internet har stora problem! Eller det är egentligen själva anslutningen som håller på att strula.

Jag loggas ut ur msn konstant & alla sidor jag är inne på stannar upp precis hela tiden. Det kvittar dessutom vad jag trycker på, att jag vill reparera eller ansluta igen, för ingenting av det funkar.
Det enda jag kan göra, vilket jag också måste göra var & varannan minut för att få tillbaka anslutningen, är att stänga av datorn & sen sätta igång den igen. Sjukt störigt.


Tekniska personer sökes! Finns det något annat jag kan göra?


Tidigare idag var jag på stan med "R" igen, lika trevligt som vanligt. Lika trevligt var det också att äta lunch på Tegnérs! Precis som förra gången vi var där hade jag även denna gången ett par frågor att ställa. Snart kommer dem tro att jag bara kommer dit & beställer mat för att det är nånting nytt jag undrar eller vill be om. Nästa gång ska jag endast komma dit för maten...


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0