Två dagar kvar.

Efter lite strul angående tiderna på praktiken idag, så kom "N" & jag fram till att jag skulle ha sovmorgon & därför hade jag två kunder sent på eftermiddagen. Härligt med sovmorgon!

Det är emellertid inte lika härligt när tåget är försenat, så man måste skynda sig dit & öppna rummet för att hinna göra i ordning innan kunden kommer sekunden efter.


Igår kom förresten den där helgalna kvinnan på besök som ringde mig & bokade tid förra veckan. Hon kom in & skojade med två andra kunder under tiden de fick massage, men som tur var kände de varandra. Jag hoppas på det i alla fall, eftersom meningar som "du är sjuk i huvudet" & "du är ju helt störd" kunde höras under tiden som vi skrattade.



Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0