Vad är det för fel på mig?

Det här är andra gången inom loppet av två veckor som jag gått upp tidigt fastän jag haft sovmorgon! Idag var det inte ens någon som ringde & väckte mig, utan jag gick upp kl.10 helt frivilligt.
And yes, det är tidigt om man jämför med mina vanliga tider.

När jag vaknade & öppnade mina ögon så möttes jag av en syn som jag fasade för igår.

En snötäckt gräsmatta! Men solen skiner just nu, så jag hoppas att snön försvinner under dagen.

Jag vill ha vår. Nu, genast.


Utöver att äta upp min frukost & allt annat jag brukar göra på morgonen/förmiddagen, ska jag snart packa väskan & sen bege mig mot Malmö. Precis som igår har jag två kunder idag som förväntar sig att få massage, så det är väl bäst att jag dyker upp i tid.



Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0