Var tog solen vägen I wonder.

Snöflingor stora som tefat faller i skrivande stund från himlen. Det är tur att det är plusgrader ute, för jag känner inte för ett helt snötäckt Eslöv imorgon när jag vaknar. Det är för sent för vinterväder nu! Tycker jag i alla fall, men vi får väl se om mars månad tycker annorlunda...



image22
(FotografNatta)



Det är förresten inte bara mitt eget fönster jag kollat ut genom idag. I mitt & "N":s massagerum på Slagthuset är det ganska svårt att slita blicken från den utsikt man får när man kollar ut genom den 9:e våningen. Häftigt!


Två kunder masserade jag idag & båda två var lika trevliga. Pratglada var dem också, så vi hann att snacka om allt mellan himmel & jord under tiden som de fick sin 30-minuters paus från kontorsjobbet i byggnaden. Efteråt tackade dem så mycket & sa att de var väldigt nöjda, vilket självklart gjorde mig glad. :) Bra jobbat, Nathalie!


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0