Expedition Robinson - nu fattar jag!

"Han var en snygg, trevlig ung man, utmärkt välskapt med raka, kraftiga lemmar. Lång & välväxt & efter vad jag ansåg, omkring tjugosex år gammal. Han hade ett ganska tilltalande ansikte, uttrycket var inte vilt & vresigt, utan han verkade mycket manlig & på samma gång hade han allt det som vi hos en europé kallar för charm & mildhet, särskilt när han log."


Mhm! En bra början (förutom rasismdelen) på den text det är meningen att jag ska läsa & sen analysera! Tyvärr så har jag lite svårt för att koncentrera mig på att skriva i skolan vilket gör det hela mycket svårare. Med skriva så menar jag alltså arbeten & inte bloggen då uppenbarligen.


Suck. Jag får väl försöka ge det en chans nu... Men på de 45 minuter som gått hittills av lektionen har jag bara lyckats skriva en rubrik, så det ser inte så lovande ut. Det blir dessutom mycket svårare när jag måste sitta konstigt med mitt högra ben för att få den ena hörluren att fungera, haha. 
Jag måste lyssna på musik! Därför har jag inget annat val än att sitta här så stilla som möjligt & samtidigt få ont i ryggen. 
Gosh, vilka problem man kan ha.


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0