För jag har tagit studenten?

Om exakt en månad (precis just nu!) sitter jag antagligen & äter, fast om jag känner mig själv rätt så är det mer troligt att jag går runt med en tallrik & gör en massa andra saker under tiden.

Jag har förmodligen precis kommit hem & hunnit hälsa på hela släkten, samt familjens vänner.
Alla som har valt att komma & fira mig denna viktiga dag! Förhoppningsvis är det fint väder så att vi alla kan vistas utomhus & äta & dricka utan att frysa.


Såvida det inte nyligen slutade att regna så har jag sluppit att bli blöt efter att ha åkt rundor i Lund på ett flak. Jag är ganska hes eftersom jag har använt min röst otroligt mycket mer denna dag än vad jag brukar göra. Jag är också glad som få, men samtidligt lite stressad eftersom jag & "A.N" snart ska dra vidare. Vi ska på eftersläpp i mitt kära Lund, där jag för sista gången kommer att träffa de personer som jag spenderat tre år med! Tre bra år, men inget varar ju för evigt...


Eller?
Jag väljer fortfarande att tro att inget tar slut utan att det bara leder vidare till något annat.
Jag undrar vad som väntar mig nu...


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: R

Förhoppningsvis så tar det inte slut mellan vårt "gäng"

2008-05-13 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0