Happy birthday mum.

Igår var det ingen vanlig dag! Nej, då var det min mammas födelsedag! Grattis till henne!


Egentligen var det tänkt att vi (familjen) skulle åka över sundet & gå omkring i Köpenhamn & ha det mysigt vilket hon hade sett fram emot. Dessvärre regnade det när vi vaknade och då var längtan efter att gå utomhus i flera timmar plötsligt inte lika stor. Förutom det dåliga vädret så vaknade mamsen även med en otrolig nackvärk (vilket jag givetvis kan bota) så morgonhumöret var alltså inte direkt på topp...
Men eftersom jag är en sådan underbar dotter så lyckades jag allt få henne på bättre humör genom att tala om för henne att hon helt enkelt borde vara glad över att få umgås en hel dag med mig! Och min far & broder såklart.


Det var nog tur att hon höll med, för dagen fortsatte inte direkt på bästa sätt. Tydligen så finns det inga caféer öppna i Halland & tydligen finns det inga restauranger öppna i Skåne.

Det mesta gick alltså inte alls som vi tänkt, utan vi fick planera om efterhand som allt bara förstördes framför våra ögon. Dramatik!


En vacker dag kommer min mamma kunna skratta åt den här dagen, även om allt blev fel.
Visst är sådana dagar helt underbara?  


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0