Helgen som gått.

Fredag:

Hade projektredovisning med "A.O"! Egentligen var det meningen att endast 15 pers skulle delta, men innan redovisningen började så bara vällde det in folk & dem verkade aldrig ta slut.
Totalt 40 pers blev det nog till sist som satt & lyssnade på oss med väldigt intresserade ögon.
Det var faktsikt t.o.m folk (ettor) som kom fram till oss när vi var klara & berömde oss för vår fina insats. Coolt.


Efter skolan drog jag & några andra hem till "A.O" där vi låg & solade i trädgården, tills det var dags för oss att åka tillbaka till stan & handla mat samt möta upp "K.L":s pojkvän.

Tanken var att vi skulle köpa nått vi kunde grilla i stadsparken. Tyvärr så föredrar folk av någon underlig anledning att grilla korv vilket jag hatar, så därför kunde jag inte vara med på det. Hamburgare hade kunnat gå, men eftersom jag inte äter ett helt paket själv & ingen annan var sugen på det, så kändes det inte lönt att köpa då jag hade fått slänga resten av innehållet. Det slutade till sist med att jag fick köpa en baguette. HAHA, vadå utanför?

Oh well, jag har inte direkt några problem med att gå mot strömmen.


Framme i stadsparken hittade vi en nästintill perfekt plats där vi sedan satt & väntade till nästa gäng anlände. Efter ytterligare en stund kom till slut också det tredje gänget & då kunde vi äntligen börja käka. När maten gjort sitt var det dags för underhållning. Vi började med kubb där mitt lag vann ¾ gånger bara för jag är så bäst! Efter det gick vi över till fotboll & om det inte hade varit för att alla puttade/lyfte bort mig från målet hade jag nog sett till att vi vunnit där med!


Vi stannade tills mörkret (& även en hemlös som vi bjöd på mat) kom & sedan fortsatte vi med att dansa på Lunds gator hela natten lång... Nästan. Det får bli nästa gång, eller hur "R"?

Att spela fotboll är för övrigt sjukt kul när man spelar med sina kompisar, måste göras ofta i sommar.


Resten av helgen:

Att ligga ute i solen & lyssna på musik har varit ett populärt inslag under min helg, men eftersom jag är helt hysterisk (en aning i alla fall) för att bränna mig, så har jag inte varit ute så jättejättejättelänge. Egentligen behöver jag inte vara rädd eftersom jag har lätt för att bli solbränd & sällan bränner mig, men på sista tiden så har jag kommit på att jag verkligen inte vill dö i förtid, haha. Att vara lite sådär halvt försiktig skadar ju inte i alla fall.


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: R

Ja nästa gång får det bli och det lär väl bli på studentveckan :D:D SNAAAART

2008-05-11 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0