Jobb.

Efter att precis ha varit & besökt mitt sommarjobb kan jag nästan erkänna att det verkar okej.
Om man bortser från att jag inte vill jobba inom vården & jag kommer att få göra en massa jobbiga saker d.v.s. Förutom det så verkar det alltså bra, den personal jag har träffat & även vikarierna som jag kommer att få samarbeta med verkar trevliga, så det är ju alltid nått. En av dem känner jag ju redan sen tidigare också - en kompis kompis.


En annan fördel är att stället ligger max 200 m härifrån, så det är nära & bra! Kunde inte blivit bättre på den punkten faktiskt. Sen vet jag inte om det är en fördel eller nackdel att de flesta i personalen råkar känner min mamma. Det är nog bara bra, även om dem säger saker som att jag borde ligga lågt med vem jag är släkt med... Haha.
Humor på arbetsplatsen är viktigt! Därför hoppas jag att jag kommer få jobba samtidigt som teamledaren, hon verkar skoj. Hon skulle tydligen skicka en spion efter mig nu i sommar om jag åker till Båstad. Hmm.


Jag fick reda på att jag kommer jobba fyra veckor i sommar. Först jobb i två, sen uppehåll i två & sen jobb i två veckor till. Kanske har jag även (o)turen att bli timanställd utöver det & bli kallad lite när som helst. Pengar behöver jag ju, arbetslös som jag kommer att bli...


Nästa vecka ska jag gå bredvid någon under fyra olika tillfällen. Av någon dum anledning valde jag att gå bredvid två gånger under samma dag. Först en gång på morgonen & efter det måste jag skynda mig till skolan, men jag kommer ändå anlända försent. När skolan sen slutar måste jag skynda mig hem igen eftersom jag ska dit igen på eftermiddagen & stanna tills på kvällen.
Vilken underbar dag det kommer att bli!


Utöver detta ska jag även få min delegering en vacker dag, samt springa & lämna mina betyg hos chefen & sen... var det en massa mer jag inte kommer ihåg.
Skicka in mina lönepapper kanske?

Ja, det låter som en plan.


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0