Vad vore en bal på slottet?

Eftersom jag tvingar mig själv att skriva idag så blir det inget bra inlägg... Men hur bra är min blogg annars på en skala egentligen? Deal with it!


Idag var jag ute på landet (Stehag) för att leka frisörsalong med min kusins fru. Jag har bestämt mig för att jag ska använda mig utav henne vid balen eftersom en håruppsättning på stället jag går på är sjukt dyr. Gissa vad det kostar? Om ni tror att det är under tvåtusen kronor har ni fel kan jag meddela. HELT GALET! Jag vet. Så då får man alltså utnyttja släkten så gott det går även om det inte är deras egentliga yrke.


Egentligen bryr jag mig faktiskt inte så mycket om håret eller någonting annat heller för den delen. Eller jo, jag bryr mig, men... inte så mycket som alla andra. Visst vill jag också va så fin som möjligt, men man är ju född som man är & då hjälper det inte att lägga ut tusentals kronor ändå.

Skämt åsido, men jag är helt enkelt inte så girly & snobbig av mig att jag vill ha världens prinsessklänning, massa dyra smycken & sikta på att ha den finaste håruppsättningen. Jag vill ha lagom av allt... Åh, vad svensk jag känner mig just nu.


När vi sitter där som bäst & jag håller på att bli fixad så kommer plötsligt denna fråga ur min kusins mun:


- Ska du på balen också eller?

- Eh... Varför tror du jag sitter här med en potentiell frisyr egentligen?


Golle!

Förutom denna intelligenta kusin & hans fru, träffade jag även på andra släktingar som var ute & rörde på sig i storstan (fortfarande Stehag). Det var svårt att komma hem eftersom jag stötte på fler & fler överallt. Jag tror min släkt kommer överpopulera planeten snart. Ärligt talat.


Adios amigos!


Kommentarer
Postat av: A.A

Lagom är bäst. och så blir man inte pank heller :D

2008-05-04 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0