Vecka 21.

Måndag


Gick bredvid för första gången på jobbet under morgonen & det gick bra. Efter det åkte jag till skolan där jag hann spendera några timmar innan det var dags att skynda sig hem & äta middag.

När den var uppäten stack jag till jobbet igen & gick då för första gången bredvid en kväll.

Killen jag gick med har tydligen gått på samma skola som jag ungefär samtidigt, så det slutade med att vi snackade om "gamla minnen" innan det var dags för mig att sluta & gå hem & sova.


Tisdag


Hade världens sämsta dag! Allt var bara blä. För att göra den ännu sämre så var den ju otroligt lång också, speciellt i skolan där jag försökte hålla mig vaken i över sju timmar som mest bestod av föreläsningar. Gillar iiinte såna dagar. Att läraren i fråga också är ganska seg och pratar om saker som inte lockar mitt intresse hjälper inte. Sorry, men nästa gång somnar jag nog.


Onsdag


Mycket bättre dag än gårdagen, hade nämligen bara en lektion, men tyvärr så var det fel lektion enligt mitt tycke. Blev ju ingen massage! Attans, det som är det bästa med onsdagar.
Detta gjorde att jag inte fick chansen att träna helkropps som jag ska ha prov på nästa vecka. Om någon har en ledig stund innan onsdag & känner för att bli mitt offer - gör dig hörd.


Torsdag


Fixade mina rester så att jag därmed kan få mina betyg och ta studenten med ett leende. Min belöning blev glass på stan tillsammans med de andra som också läser Engelska B.

Efter skolan & efterrätten skyndade jag mig hem för att precis som i måndags, käka middag & sen dra till jobbet för att gå bredvid igen.


Fredag


Denna morgon började med att jag gick bredvid för sista gången på jobbet & sen stack jag till skolan där jag kom precis i lagom tid för lunch. När skolan slutat gick jag på stan för att fördriva tiden tills jag skulle möta min mamma och hämta upp balklänningen. Först var jag ju givetvis tvungen att prova den för att se om det var något som behövdes fixa, men det var det icke. Den satt bra!
Vacker var den också. Naaaajs.

Lördag

Det var egentligen tänkt att jag skulle till marknaden i stan med mams idag, men jag kände inte för det imorse när jag vaknade & hon ville inte heller egentligen, så nu slapp hon!
Ikväll drar jag & "R" till "A.O" i Hjärup där även "C" kommer att befinna sig & då är det tänkt att vi ska se det älskade/hatade programmet Eurovision Song Contest. Till saken hör att ingen av oss egentligen vill se det & ingen av oss gillar småländskan, så förstår inte riktigt hur vår lördagsplanering uppstod.

Söndag

Ingen bra dag, är för det mesta tråkig. Jag fattar inte varför söndagen uppfanns. Tid för vila?
Mjo, det verkar ju faktiskt vara det enda som finns att göra denna dag. Har alltså inga planer för veckans sista dag, men kanske har ödet något kul inplanerat för mig. Time will tell.


Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0